2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
آیا  نوید محمد زاده و فرشته حسینی ممنوع الکار شده اند ؟

آیا  نوید محمد زاده و فرشته حسینی ممنوع الکار شده اند ؟

آیا ممنوع الکاری نوید محمدزاده و فرشته حسینی صحت دارد ؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا -مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی درباره شایعه ممنوع الکاری نوید محمد زاده وفرشته حسینی گفت: «این خبر صرفاً نوعی گمانه زنی است و صرفاً بر اساس شنیده‌ها نقل شده است و صحت ندارد.

 

اصل خبری که از سوی وزارت ارشاد متقن و قابل استناد است، خبر عدم احراز هویت فیلم سینمایی «برادران لیلا» تا اطلاع ثانوی است. این خبر را عطف به موضوعی که اکنون خدمت شما و مخاطبانتان اعلام می کنم، صحت موضوعش را در نقل مستقیم خبر از سوی ما در رسانه های کشور، به سادگی می توان تأیید کرد.

 

همشهری نوشت: ممنوع الکاری نوید محمدزاده و همسرشان موضوع جداگانه دیگری است. رفتار محمدزاده حرکت غیرشرعی نبود اما مغایر عرف بود که ممکن است کسانی هم عصبانی شوند. این حرکت تنبه می خواهد نه تنبیه. بهتر است هنرمندان ما از موقعیت های بین المللی به نفع فرهنگ این سرزمین استفاده کنند. تا این زمان هیچگونه جمع بندی رسمی درباره ممنوع الکاری نوید محمدزاده و همسرش انجام نشده است. هیچ منبع رسمی هم تا بدین لحظه در این باره صحبت نکرده و موضع گیری رسمی نداشته است.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.